מלאכי החסד של 'עזרת אחים'

גיטי שלי היא ילדה ממש, ממש מיוחדת.
יש בה קסם מיוחד שאין באף ילדה אחרת בעולם. יש לה טוב לב אינסופי, ואני מרגישה שזכיתי בזכות גדולה שהיא נולדה דווקא אצלנו, ושהיא הילדה שלי.

גיטי בת העשר, היא ילדה עם הרבה קשיים ומגבלות. היא לא יכולה לדבר, וצריכה עזרה כמעט בכל דבר.
זה מתחיל מלהלביש אותה בבוקר ואפילו אחרי המקלחת בלילה זה לא נגמר, כי אני צריכה להיות קשובה אליה גם כשהיא ישנה, לוודא שהכל תקין ושהיא לא נקלעה למצוקה חלילה.
לא תמיד זה קל. אבל עם התמיכה של "עזרת אחים" זה אפשרי.

באופי שלי, אני אשה די מאורגנת ומשתדלת שהכל תמיד יהיה מוכן מראש, בלי לחץ וללא ההפתעות של הרגע האחרון. אבל השנים לימדו אותי להיות יותר גמישה ולהבין שלא תמיד הבית יתנהל כמו שהיה פעם, לפני שגיטי נולדה.
זה הופך למאתגר עוד יותר, בערבי שבתות וערבי חגים. כל הבית בלחץ, חייבים לנקות, לבשל, לארגן ולסדר וכשהיא נמצאת בבית, הכל הופך להיות יותר מורכב, יותר מסובך.
אבל מאז שהילדה הולכת למועדונית של 'עזרת אחים', הרבה יותר קל לי.

כל יום אחר הצהריים, אחרי הבית ספר, היא נוסעת למועדונית ונהנית מפעילות, מאוכל מזין, ולאחר מכן גם חוזרת הביתה עם חיוך ענק ושלוות נפש מיוחדת במינה.
בימי שישי היא חוזרת זמן לא רב לפני השבת, כשכל הבית כבר מאורגן ומסודר. אפילו בשבת עצמה היא נמצאת במועדונית כמעט כל שעות אחר הצהריים ורק מגיעה הביתה כשעה לאחר צאת השבת.
אימהות לילדים מיוחדים שאני מכירה בערים אחרים לא מאמינות לי שיש שרות כזה כאן בבית שמש. זה דבר מאוד מיוחד וחשוב.
בשבת אמור להיות זמן ליהנות ולאגור כוחות, אבל בשבילנו זה לא תמיד היה המצב. עכשיו לאחר ש'עזרת אחים' נכנס לתמונה, אני ובעלי מצליחים לשבת עם שאר הילדים ולעבור על דפי הקשר שלהם, לשבת איתם על הספה בנחת ואפילו לנוח קצת לפעמים!
כשהיא חוזרת מהמועדונית של 'עזרת אחים' במוצאי שבת אני מקבלת אותה עם לב רגוע, כאשר אני יודעת שאני נותנת לה את כל מה שהיא צריכה וגם יודעת שזה לא בא על חשבון הילדים האחרים – דבר שחשוב לי עד מאוד.

ואם חשבתם אולי שאני צריכה לצאת מהבית עם התינוקת ולמצוא דרך להביא את גיטי הביתה בכיסא הגלגלים שלה, אז תדעו שבעזרת אחים חושבים על כל פרט כולל הסעה מיוחדת שמביאה אותה עד הבית!

וכל זה בזכותכם, התורמים של הארגון שמאפשרים להם לעזור לנו!
לדעתי אתם מלאכי חסד ורחמים, ואני מודה לכם מכל הלב על הנתינה למען הזולת.

שתדעו שאין יום שעובר שאני לא מתפללת עבור תורמי הארגון – שה' יברך אתכם ויתן לכם תמיד להיות מן הנותנים!
יהי רצון שיהיה לכם רק נחת מילדיכם!

אמא של גיטי